همان قلعۀ صهیون است که اول ازآن پبوسیان بود و پس از آنکه داود آنرا مفتوح ساخت قصری و شهری در آن بنیاد افکند و به اسم خود موسوم ساخت، بیت لحم نیز شهر داود خوانده شده است. (قاموس کتاب مقدس)
همان قلعۀ صهیون است که اول ازآن ِ پبوسیان بود و پس از آنکه داود آنرا مفتوح ساخت قصری و شهری در آن بنیاد افکند و به اسم خود موسوم ساخت، بیت لحم نیز شهر داود خوانده شده است. (قاموس کتاب مقدس)
مؤلف قاموس کتاب مقدس گوید: این لغت بواسطه نبوّات وارده در عهد عتیق قصد از نسل داود است که سلطنت پایدار مستقبل (ظ: مستقل) و با جلالی داشته باشد - انتهی
مؤلف قاموس کتاب مقدس گوید: این لغت بواسطه نبوّات وارده در عهد عتیق قصد از نسل داود است که سلطنت پایدار مستقبل (ظ: مستقل) و با جلالی داشته باشد - انتهی
از دانشمندان است. او راست: حاشیه بر تصورات منطق که آن را بر یک مقدمه و سه مقاله و یک خاتمه مرتب کرده است. این کتاب در آستانه به سال 1285 هجری قمری چاپ شده است. (معجم المطبوعات ج 2 ستون 1506)
از دانشمندان است. او راست: حاشیه بر تصورات منطق که آن را بر یک مقدمه و سه مقاله و یک خاتمه مرتب کرده است. این کتاب در آستانه به سال 1285 هجری قمری چاپ شده است. (معجم المطبوعات ج 2 ستون 1506)
دهی است از دهستان سربندپایین بخش سربند شهرستان اراک. واقع در 16هزارگزی جنوب باختری آستانه دارای 830 تن سکنه است. آب آن از قنات و رودخانه تأمین می شود. از طریق گردنۀ ظهیرآباد اتومبیل می رود. (از فرهنگ جغرافیایی ایران ج 2)
دهی است از دهستان سربندپایین بخش سربند شهرستان اراک. واقع در 16هزارگزی جنوب باختری آستانه دارای 830 تن سکنه است. آب آن از قنات و رودخانه تأمین می شود. از طریق گردنۀ ظهیرآباد اتومبیل می رود. (از فرهنگ جغرافیایی ایران ج 2)